Συγκεκριμένα:
1.Ραντεβού για έκδοση περί μη οφειλής ΤΑΠ (μεταβίβαση ακινήτου – γονική παροχή – σύσταση – πώληση)
2. Ραντεβού για άδεια ηλεκτροδότησης (με προθεσμία που ορίζεται από το ΔΕΔΔΗΕ)
3. Ραντεβού για νέα παροχή υδροδότησης
4. Ραντεβού για αίτηση επικαιροποίησης στοιχείων
5. Ραντεβού για αλλαγή ονόματος στους λογαριασμούς ύδρευσης
Οι υπηρεσίες που μπορούν να εξυπηρετούνται μόνο ηλεκτρονικά είναι:
1.Διόρθωση τετραγωνικών (χρέωση αναδρομικών)
2.Μείωση δημοτικών τελών λόγω ευπαθών ομάδων
3.Αλλαγή διεύθυνσης αποστολής λογαριασμού
4.Ανανέωσης ένταξης των ευπαθών ομάδων στο κοινωνικό τιμολόγιο
5.Διακοπή υδροδότησης
6.Διενέργεια αυτοψίας λόγω αφανούς διαρροής
7.Έλεγχος σωστής λειτουργίας υδρομετρητή
8. Επανασύνδεση παροχής ύδρευσης
Ειδικότερα, για διόρθωση τετραγωνικών και μείωση δημοτικών τελών λόγω ευπαθούς ομάδας τα αιτήματα απευθύνονται στις κάτωθι ηλεκτρονικές διευθύνσεις :
elenikoroneou@4059.syzefxis.gov.gr
m.konstantopoulou@4059.syzefixs.gov.gr
Οι υπόλοιπες αιτήσεις θα αποστέλλονται στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected]
Χωρίς ραντεβού εξυπηρετούνται όσοι δημότες χρειάζονται Άδεια Ταφής και όσοι προσέρχονται για πληρωμή αποκομιδής κηπαίων, για πληρωμή οστεοθυρίδας ή οστεοφυλάκιου, για πληρωμή τέλους 0,5% (αφορά τα καταστήματα και πληρώνεται κάθε τρίμηνο), για πληρωμή έκδοση αδείας λειτουργίας καταστήματος, για πληρωμή έκδοσης οικοδομικής αδείας, για πληρωμή κλήσεων (ελεγχόμενης στάθμευσης, ΚΟΚ)
ΠΗΓΗ:http://polismedia.gr