OLD HELLO 2

Μόλις ανακοινώθηκε: Τι αλλάζει στην αποζημίωση για τις θεραπείες Ειδικής Αγωγής

Τέλος στην ταλαιπωρία χιλιάδων οικογενειών με παιδιά που υποβάλλονται τακτικά σε λογοθεραπεία ή εργοθεραπεία ή φυσικοθεραπεία και αναγκάζονται να περιμένουν συχνά σε ουρές, προκειμένου να εισπράττουν την αποζημίωση που καταβάλλουν στους θεραπευτές, βάζει η νέα εφαρμογή που προστίθεται στο gov.gr.

Σε κοινή ανακοίνωση των Υπουργείων Οικονομικών, Υγείας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης, αναφέρεται ότι εφεξής θα υποβάλλονται ηλεκτρονικά, μέσω του atomika-aitimata.gov.gr, τα αιτήματα για αποζημίωση που αφορούν:

1. δαπάνες για προμήθεια οπτικών ειδών,

2. δαπάνες μετακίνησης για διενέργεια συνεδριών αιμοκάθαρσης και

3. δαπάνες μετακίνησης για διενέργεια μεταγγίσεων αίματος, αφαιμαξομεταγγίσεων ή αφαιμάξεων σε δικαιούχους πάσχοντες από μεσογειακή αναιμία, δρεπανοκυτταρική νόσο και άλλες αιμοσφαιρινοπάθειες.

Τι αλλάζει στην αποζημίωση για τις θεραπείες Ειδικής Αγωγής

Επιπλέον, επεκτείνεται για όλους (παιδιά, εφήβους και ενήλικες) η ψηφιακή διαδικασία υποβολής ατομικών αιτημάτων προς τον ΕΟΠΥΥ για θεραπείες ειδικής αγωγής (λογοθεραπεία, εργοθεραπεία και ψυχοθεραπεία). Η λειτουργία της πλατφόρμας είχε ξεκινήσει τον Αύγουστο του 2020 μόνο για προστατευόμενα μέλη, διευκολύνοντας την καθημερινότητα οικογενειών με παιδιά που υποβάλλονται σε αυτές τις ειδικές θεραπείες.

Ποια είναι η διαδικασία

Οι πολίτες μπορούν να αποστέλλουν προς τον ΕΟΠΥΥ τα απαραίτητα δικαιολογητικά για τις παραπάνω διαδικασίες χωρίς να μεταβαίνουν στην Υπηρεσία και χωρίς να περιμένουν σε ουρές. Το όφελος μεγιστοποιείται ειδικά για όσους πολίτες υποβάλλονται σε επαναλαμβανόμενες θεραπείες, άρα χρειάζεται περιοδικά να επαναλαμβάνουν και τα αιτήματα προς τον ΕΟΠΥΥ. Μεγάλο είναι επίσης το όφελος για την ίδια την Υπηρεσία, η οποία μειώνει τη γραφειοκρατία και μπορεί να ελέγχει και να διεκπεραιώνει ταχύτερα και ακριβέστερα τα αιτήματα που υποβάλλονται.

Η διαδικασία είναι σχεδιασμένη με απλό και λειτουργικό τρόπο. Οι ενδιαφερόμενοι εισέρχονται στο atomika-aitimata.gov.gr με τους κωδικούς Taxisnet και τον ΑΜΚΑ τους (ή τον ΑΜΚΑ του προστατευόμενου μέλους) και υποβάλλουν την αίτηση αναρτώντας τα απαραίτητα κατά περίπτωση δικαιολογητικά και καταχωρώντας τον αριθμό κινητού τηλεφώνου και έναν έγκυρο και ενεργό αριθμό τραπεζικού λογαριασμού (IBAN), στον οποίο

είναι αποκλειστικοί δικαιούχοι ή συνδικαιούχοι. Στη συνέχεια η Υπηρεσία ελέγχει τα στοιχεία και τα δικαιολογητικά και καταβάλλει τα αναλογούντα ποσά χωρίς άλλη ενέργεια των δικαιούχων.

Επισημαίνεται ότι, στο πλαίσιο εκσυγχρονισμού και αναβάθμισης του δικτύου και των παρεχομένων υπηρεσιών στα ΚΕΠ, οι παραπάνω διαδικασίες θα διεκπεραιώνονται και μέσω των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών. Με τον τρόπο αυτό, οι πολίτες θα μπορούν να υποβάλλουν με φυσικό τρόπο τα αιτήματα για αποζημίωση και προς τα ΚΕΠ, τα οποία με τη σειρά τους θα τα αποστέλλουν ηλεκτρονικά προς τον ΕΟΠΥΥ”.

ΠΗΓΗ:http://infokids.gr