“Πώς να σε διώξω από την τάξη;”: Το τρυφερό κείμενο ενός δασκάλου για τους μαθητές που θα έρθουν στο σχολείο χωρίς μάσκα
Ο κ. Μάζαρης προκάλεσε ιδιαίτερα θετικές εντυπώσεις, όταν κατά την διάρκεια της καραντίνας έγιναν γνωστές οι προσπάθειές του να συνεχίσει τα μαθήματα στους μικρούς του μαθητές μέσω Viber. Μάλιστα, πριν από περίπου 5 μήνες είχαμε δημοσιεύσει και μία τρυφερή ανάρτησή του, έπειτα από έναν μήνα κλειστών σχολείων.
Αυτή τη φορά αναρωτιέται: “Πώς να σε διώξω από την τάξη;”
-όταν δεν το’ κανα όταν ήρθες αδιάβαστο και άγραφο, όταν δεν είχες βιβλία ή τετράδια μαζί σου και σού δωσα δικά μου ,
-όταν σιγοψιθύριζες με τους συμμαθητές σου, όσο θα έγραφα στον πίνακα μια άσκηση ή όσο έλεγε τη γνώμη του κάποιο άλλο παιδί κι εγώ απλώς σε κοίταξα, δε σου έδειξα την πόρτα ,
-όταν σε κατηγόρησαν πως έκλεψες, γόμες, μολύβια, χρήματα και υποσχέθηκα στο διάλειμμα μέσα να μείνουμε για να το συζητήσουμε ,
-όταν σου βάλαν τις φωνές ή έβαλες εσύ φωνές σε άλλον, μέσα στην τάξη ψάχναμε πάντα για μία λύση ,
-όταν γνωρίζω οι γονείς σου πως δουλεύουν ή ότι ζούνε χωριστά και δεν υπάρχει άνθρωπος να έρθει να σε πάρει,
-όταν γνωρίζω ότι στην τάξη είναι η μόνη σου ευκαιρία να κάνεις φίλους ή να τους δεις λιγάκι παραπάνω ,
-όταν το μάθημα που χάνεις δε θα βρεθεί κανείς στο σπίτι για να στο εξηγήσει ,
-όταν δε σ’ έδιωξα όταν σχολείο ήρθες με σκισμένα ρούχα ή παπούτσια ή λερωμένα κι εγώ προσπάθησα να μάθω αν θες βοήθεια ,
-όταν ήρθες χωρίς φαΐ, χωρίς λεφτά και σου’δινα δικά μου ή αγκαλιά πηγαίναμε μαζί στο κυλικείο ,
-όταν μου είπες ψέματα και το’ μαθα ή το κατάλαβα, όταν στενοχωρήθηκα που η σχέση μας δυσκόλεψε κι όταν εσύ αδικήθηκες από λάθος δικές μου λέξεις,
-όταν αργήσαν οι δικοί σου να σε πάρουν και μείναμε στην τάξη περιμένοντας, μου έδινες χαρτιά να διορθώνω ή ζωγραφιές κολλούσαμε μαζί στους τοίχους ,
-όταν στην τάξη μέσα αυτή λερώθηκες ή λέρωσες, έκανες εμετό ή κατουρήθηκες και ψύχραιμα μαζί τα λύσαμε όλα και δεν έφυγες,
-όταν γιορτάσαμε γιορτές μαζί σου και γενέθλια, και δώρα ανταλλάξαμε και γέλια και κανείς δε σε έδιωξε από φίλο του όταν δεν είχες δώρο να του φέρεις ,
-όταν εγώ ο ίδιος αρρωσταίνω και 3 και 4 φορές μέσα στον χρόνο, από τις γρίπες που θα φέρουν τα παιδιά κι απ’ τις ιώσεις κι όμως ποτέ δεν κατηγόρησα κανέναν ,
-Πώς να σε διώξω από την τάξη, όταν σκοπός μου είναι να έρχεσαι, χαρούμενο κάθε πρωί, να λέμε καλημέρα και να την εννοούμε
Σε πιο πρόσφατη ανάρτησή του, ο ίδιος δάσκαλος ανέβασε ένα βιντεάκι στο οποίο δείχνει πώς θα μάθουμε στα παιδιά να χρησιμοποιούν τη μάσκα μέσα στην τάξη, επισημαίνοντας το ουσιώδες: “Ξέρουμε, ότι δεν είναι ευχάριστη η χρήση μάσκας για κανέναν μας. Αλλά θα προσπαθήσουμε για το καλό όλων μας.”
ΠΗΓΗ:infokids.gr